Založ si blog

Komu patrí RTVS? Kto má na spolitizovaní RTVS podiel? Zaslúžime si ignorovanie? Čo s tým?

Kto má na spolitizovaní RTVS podiel? Zaslúžime si ignorovanie?

Všetci viete z masmédií. Ak položíte priamu otázku politikom. Dostanete nepriamu odpoveď, alebo odpoveď na niečo iné. Sú na to školený?  Aby som sa ako občan vyhol tomuto „fenoménu“, požiadal som RTVS o zaradenie diskusného vysielania. Názov a štruktúru som zvolil „Priama diskusia občan – politik“.

Z RTVS som dostal zdvorilostné odpovede, prípadne žiadne. Oslovil som preto Predsedu vlády SR a Ministerstvo kultúry SR. Z MK SR som dostal tiež zdvorilostnú odpoveď s tým, že MK SR nemôže nič robiť. Že RTVS je nezávislá inštitúcia …. . Pritom však pri ustanovovaní GR RTVS bola ďalekosiahla diskusia politikov kto tam bude „sedieť“. Dostal som ešte odporučenie na Radu RTVS. Tých som tiež oslovil, odpoveď zatiaľ neprišla – ešte neuplynula zákonná lehota.

Samotní politici sa vyjadrujú v tom zmysle, že vládna garnitúra využíva RTVS na spropagovanie politických strán, ktoré sú pri moci. Na druhej strane však politici dávajú od RTVS „ruky preč“, keď chce občan s nimi diskutovať priamo a v priamom prenose.  Aby som zistil komu vlastne patrí RTVS ak nie koncesionárom tak som si to pozrel na webe. Ihneď som si položil otázku.

Komu patrí RTVS?

Zistil som na OR SR, že RTVS patrí nejakej firme s. r. o. To som si povedal. To snáď nie!!! Mne ako koncesionárovi dá pritom štát zákonnú povinnosť platiť do nejakej s. r. o. Lepšie podnikanie snáď ani neexistuje. Mám si myslieť, že politici sa na to nečinne dívajú len tak?  Tí čo vedia o tom akým finančným podielom ručí s. r. o. si asi položia aj ďalšie otázky? Ja ani neviem s akými finančnými prostriedkami disponuje RTVS. To sú pritom koncesionárske poplatky, plus poplatky, ktoré zarobili občania SR. Kladiete si tiež otázku. Čo s tým?

Ak áno a chcete osloviť kompetentných tak prikladám aj mailové adresy. Predpokladám že budete tiež žiadať rovnakých ľudí o zaradenie vysielania „Priama diskusia občan – politik“.  A tiež rozošlite link tohto článku svojim známym.

Prvé oslovenie: vsv@rtvs.sk 19. septembra 2015,

Opakované oslovenie: vsv@rtvs.sk,press@rtvs.sk,web@rtvs.sk,  25. septembra 2015, crn@rtvs.sk 5. októbra 2015

Generálny riaditeľ RTVS: gr@rtvs.sk 15. novembra 2015,

Predseda vlády, minister školstva:premier@vlada.gov.sk, minister@culture.gov.sk, 24. novembra 2015

Výbor pre masmédia NRSR: vkm@nrsr.sk, dusan_jarjabek@nrsr.sk, jan_senko@nrsr.sk, jozef_viskupic@nrsr.sk, pavol_abrhan@nrsr.sk, miroslav_ciz@nrsr.sk, peter_fitz@nrsr.sk, stefan_gasparovic@nrsr.sk, daniel_krajcer@nrsr.sk, marian_kvasnicka@nrsr.sk, peter_nahlik@nrsr.sk, magdalena_vasaryova@nrsr.sk, viera_mazurova@nrsr.sk, laszlo_solymos@nrsr.sk

Rada RTVS: rada@rtvs.sk, 22. decembra 2015

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

šimkovičová

Šimkovičová kritizuje slovenské umenie na Bienále v Benátkach: Nerobte hanbu kultúre už aj v zahraničí

19.04.2024 19:30

Ide o reakciu na prítomnosť bývalej ministerky kultúry Silvie Hroncovej na Bienále v Benátkach. Súčasťou vernisáže bol aj protest zástupcov kultúrnej obce.

Andrej Babiš, Monika Babišová

Šokujúci rozchod po 30 rokoch. Babiš s manželkou Monikou oznámili koniec vzťahu

19.04.2024 18:06

Ubezpečili, že ich rodinné väzby zostanú aj kvôli deťom pevné.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1
Celková čítanosť: 3113x
Priemerná čítanosť článkov: 3113x

Autor blogu

Kategórie

Archív